Nie prowadzimy sprzedaży przez telefon, zamówienia można składać przez stronę internetową. W przypadku pytań lub potrzeby pomocy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub e-mailem na support@sorvella.com.
Dodaj produkty do koszyka, a następnie przejdź do koszyka, gdzie wprowadzisz dane adresata paczki, wybierzesz metodę dostawy i płatności, a następnie potwierdzisz zamówienie.
Po wybraniu produktów przejdź do koszyka i wprowadź swój kod promocyjny w polu "Użyj kodu promocyjnego". Kliknij "Zastosuj". Upewnij się, że kod jest ważny i poprawnie wprowadzony.
Podczas składania zamówienia będziesz miał możliwość wyboru formy dostawy.
Na ostatnim etapie zamówienia wybierz preferowaną metodę płatności. Więcej informacji o dostępnych metodach płatności znajdziesz TUTAJ.
Tak, potwierdzenie zamówienia wysyłane jest drogą e-mailową w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli nie otrzymasz maila, sprawdź folder spam lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub e-mailem na support@sorvella.com.
Po złożeniu zamówienia i wygenerowaniu numeru, modyfikacje zamówionych produktów i ich liczba nie są możliwe. Jednak, jeśli chcesz dodać dodatkowe produkty, istnieje możliwość złożenia nowego zamówienia. Aby połączyć zamówienia w jednej przesyłce, prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub e-mailem na support@sorvella.com. Poinformuj nas o chęci wysłania zamówień w jednej przesyłce, a nasz zespół obsługi klienta udzieli dalszych instrukcji.
Zmiany w adresie dostawy są możliwe w ciągu 1 dnia od złożenia zamówienia. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub e-mailem na support@sorvella.com
Anulowanie możliwe jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Po tym czasie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub e-mailem na support@sorvella.com.
Dostępne metody płatności są wymienione na stronie Metody Płatności.
Tak, korzystamy z rozwiązania PayPo
W celu otrzymania faktury skontaktuj się pod adresem e-mailowym support@sorvella.com, podając numer zamówienia i temat "Prośba o wystawienie faktury".
W przypadku otrzymania wadliwego produktu masz możliwość zwrotu lub wymiany produktu w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu. Wypełnij formularz reklamacji , a następnie odeślij paczkę wraz z formularzem i paragonem na adres wskazany w formularzu. Po rozpatrzeniu zwrotu środki zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych.
Możesz reklamować produkt w przypadku wystąpienia różnic w zapachu w porównaniu z wcześniejszym doświadczeniem, jeśli zauważysz, że zapach produktu różni się od oczekiwanego, otrzymasz niekompletne zamówienie, czy opakowanie produktu zostanie uszkodzone w trakcie dostawy. Zawsze reagujemy na wszystkie zgłoszenia naszych Klientów związane z jakością produktu i różnicami w zapachu. W przypadku wszelkich pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub poprzez e-mail na support@sorvella.com. Naszym celem jest zapewnienie Ci pełnej satysfakcji z zakupionych produktów, dlatego szybko rozwiązujemy wszelkie kwestie związane z jakością, kompletnością zamówienia oraz stanem opakowania naszych produktów.
Metody dostawy są opisane na stronie Dostawa
Śledź numer przesyłki otrzymany drogą mailową. Jeśli nie otrzymałeś/aś maila, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 538 446 198 lub e-mailem na support@sorvella.com .
Standardowy czas dostawy to 3 dni robocze, ale dokładamy wszelkich starań aby przesyłki docierały do Ciebie jak najszybciej, w 24 godziny od daty zamówienia. Zwracamy uwagę, że zamówienia złożone w piątek są dostarczane do Klienta w poniedziałek lub wtorek.
Jeszcze nie jest dostępna, ale pracujemy nad tym rozwiązaniem dla Ciebie.
Wypełnij formularz zwrotu, a następnie odeślij paczkę wraz z formularzem i paragonem na adres wskazany w formularzu. Po rozpatrzeniu zwrotu środki zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych.
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta w przypadku problemów ze zwrotem, szybko wyjaśnimy sytuację.
Po rozpatrzeniu zwrotu, proces realizacji zwrotu zajmuje nie więcej niż 7 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu.
Zwrot jest możliwy w placówce, w której zakupiono produkt, w ciągu 30 dni od daty sprzedaży.
Sorvella Perfume jest producentem i sprzedawcą eleganckich perfum i zapachów domowych. Więcej informacji TUTAJ
Perfumy Sorvella mają poziom zaperfumowania wynoszący 15-20%, a w przypadku perfum do samochodu 40%.
Nie, produkty Sorvella Perfume nie są testowane na zwierzętach.
Przy zakupie perfum z kolekcji TRY IT FIRST otrzymasz próbkę zapachu w celu wypróbowania przed użyciem lub podarowaniem. Jeśli zapach nie spełni Twoich oczekiwań, istnieje możliwość zwrotu perfum w nienaruszonym opakowaniu lu nieotwartej butelki. Zobacz, jakich produktów to dotyczy TUTAJ
Oferujemy zestawy próbek wybranych linii zapachowych, naszych bestsellerów i linii Signature. Każdy zestaw składa się z 5 próbek o pojemności 3 ml. Poznaj zestawy
Perfume do wnętrz są naszymi własnymi liniami zapachowymi, dostępnymi wyłącznie w naszych produktach - dyfuzory, spraye, świeczki.
Zapachy samochodowe charakteryzują się wysokim poziomem zaperfumowania do 40% oraz trwałością do 8-10 tygodni. Występują w 4 autorskich zapachach Sorvella.
Zestaw prezentowy zawiera dyfuzor, świeczkę i zapałki w eleganckim pudełku, natomiast zestaw do wnętrz to kombinacja oddzielnie zapakowanych produktów o tym samym zapachu - zawiera świecę, spray, dyfuzor.
Signature to autorska linia zapachowa Sorvella Perfume składająca się z 7 unikalnych zapachów unisex o pojemności 100 ml. Produkty dostępne są wyłącznie w sklepach Sorvella Perfume, na stronie internetowej i u wybranych partnerów handlowych.
Jesteśmy dostępni dla Ciebie:
Zapraszamy na stronę Sklepy
Poznaj nasze kolekcje perfum dostępne w sklepie internetowym w sekcjach Zapachy Damskie, Zapachy Męskie, Zapachy Unisex Signature
Tak, to zjawisko jest związane z indywidualnym pH skóry i może wpływać na percepcję zapachu.
Zapraszamy do naszego bloga.
Zapraszamy na nasze profile: Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok
Ceny produktów są takie same, ale mechanizmy promocyjne mogą się czasami różnić. Oferta produktów na wyspach handlowych nie zawiera zestawów próbek perfum, produktów outletowych i końcówek kolekcji.