KONTAKT
PROCEDURA ZWROTU I REKLAMACJI
Procedura zwrotu
- Wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na adres e-mail
- Po rozpatrzeniu formularza zwrotu dostaniesz etykietę zwrotu
- Nadaj paczkę przez paczkomat
- Po dotarciu paczki na magazyn zwrot środków na podany numer konta następuję w ciągu 7 dni roboczych
Procedura reklamacji
- Wypełnij formularz reklamacji wskazując przyczynę oraz sugestię dotyczące zwrotu albo wymiany i wyślij go na adres e-mail
- Rozpotrywanie zgłoszenia reklamacji trwa do 7 dni roczych
- Po rozpatrzeniu formularza reklamacji dostaniesz etykietę zwrotu
- Nadaj paczkę przez paczkomat
- Po dotarciu paczki na magazyn zwrot środków na podany numer konta lub wymiana produktu następuję w ciągu 7 dni roboczych
Jeśli chcesz się z nami skontaktować wypełnij formularz poniżej.
INFORMACJE KONTAKTOWE
Biuro Obsługi Klienta
+48 538 446 198
Adres email: info@sorvella.com
Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00
Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów
Adres korespondecyjny - centrala
ul. Muszkieterów 15B 02-273, Warszawa
Adres email : info@sorvella.com
Współpraca handlowa& zagraniczna: Aleksandra Alienik - +48 604 137 867
E-mail: sales@sorvella.com
Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00