PROCEDURA ZWROTU I REKLAMACJI 

❗️Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że poniższa procedura dotyczy wyłącznie zakupów dokonanych online. W przypadku chęci zwrotu lub wymiany produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym, prosimy o odwiedzenie miejsca zakupu.

Dziękujemy za zrozumienie.

Procedura zwrotu

  1. Wypełnij formularz zwrotu 
  2. Wydrukuj wypeniony formularz 
  3. Odeślij paczkę wraz z formularzem i paragonem na adres wskazany w formularzu za pomocą Szybkich Zwrotów
  4. Po dotarciu paczki na magazyn zwrot środków na podany numer konta następuję w ciągu 7 dni roboczych 

Procedura reklamacji

  1. Wypełnij formularz reklamacji wskazując przyczynę oraz sugestię dotyczące zwrotu albo wymiany
  2. Wydrukuj wypeniony formularz 
  3. Odeślij paczkę wraz z formularzem i paragonem na adres wskazany w formularzu za pomocą Szybkich Zwrotów.
  4. Po dotarciu paczki na magazyn i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków na podany numer konta lub wymiana produktu następuję w ciągu 7 dni roboczych.

 

 

Formularz kontaktowy

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nasz zespół skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak to tylko możliwe.